Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

1. Πώς δουλεύει το Dealicious Cyprus Coupons;

Χρησιμοποιούμε τη συλλογική αγοραστική δύναμη για να επωφεληθείτε εσείς, ο καταναλωτής. Το Dealicious Cyprus Coupons παρουσιάζει νέες προσφορές κάθε μέρα – π.χ. 50% έκπτωση για μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, ή δωροκουπόνι €30 για γεύμα αξίας €60 σε ένα κορυφαίο εστιατόριο. Κάθε μέρα παρουσιάζουμε ενδιαφέρον πράγματα να κάνετε και σπουδαία προϊόντα για να αγοράσετε, όλα σε εκπληκτικές τιμές. Ελέγχετε καθημερινά για νέες, καταπληκτικές προσφορές! Μέρος του τι το κάνει αυτό διασκεδαστικό για μας είναι το ότι προσπαθούμε να εκθέσουμε τον κόσμο σε πράγματα που δεν θα έκαναν διαφορετικά, όπως shows, ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο, μαθήματα μαγειρικής, αρχιτεκτονικές περιηγήσεις, spas ή ακόμα και λεύκανση δοντιών. Για βοήθεια με τις πιο συχνές μας ερωτήσεις, παρακαλούμε όπως διαβάσετε πιο κάτω.

2. Πώς μπορώ να αποκτήσω μια προσφορά;

Πρώτα πρέπει να κάνετε εγγραφή εάν δεν έχετε ήδη κάνει. Αφού βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, πιέστε στο “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” για κάθε ένα από αυτά. Στην συνέχεια πιέστε πάνω δεξιά στο “Καλάθι” για να δείτε όλα τα προϊόντα που επιλέξατε και για να προχωρήσετε πιέστε στο “ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ”. Στην επόμενη σελίδα συμπληρώστε τα στοιχεία σας, διαλέξετε τον τρόπο πληρωμής και πιέστε στο “ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

3. Θα χρεωθώ αν γίνω μέλος του Dealicious Cyprus Coupons;

Όχι. H δωρεάν εγγραφή θα σας βοηθήσει να ενημερώνεστε με newsletters για τις προσφορές που τρέχουν καθημερινά, ώστε να μην χάνετε καμία προσφορά και να κάνετε αγορές χωρίς να χρειάζεται να ξαναβάλετε τα στοιχεία σας.

4. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι μου;

Ώστε έχετε αγοράσει ένα κουπόνι, τι γίνεται τώρα; Αμέσως, θα σας στείλουμε απόδειξη. Ακολούθως, θα σας σταλεί ένα email που θα περιέχει το εκτυπώσιμο κουπόνι σας, τον κωδικό του κουπονιού και πλήρεις οδηγίες για το τι θα κάνετε στη συνέχεια. Για παράδειγμα, αν έχετε αγοράσει μια προσφορά για ένα εστιατόριο, θα περιλαμβάνονται τα στοιχεία επικοινωνίας για να μπορείτε να προκρατήσετε. Εάν αγοράσετε ένα προϊόν που απαιτεί παράδοση, θα σας στείλουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης, όπου μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό σας και τη διεύθυνση παράδοσης. Επιπλέον, θα σταλεί στο κινητό σας ο κωδικός του κουπονιού, τον οποίο μπορείτε να παρουσιάσετε στην επιχείρηση για εξαργύρωση. Πολύ σημαντικό είναι, στην εξαργύρωση, να έχετε μαζί σας και την ταυτότητα , εάν σας ζητηθεί, ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση.

5. Πώς μπορώ να επιλέξω μέγεθος, στυλ ή χρώμα;

Μην ανησυχείτε! Όταν εξαργυρώσετε το κουπόνι σας στην επιχείρηση που θα εκπληρώσει την προσφορά, θα σας ζητηθούν αυτές οι πληροφορίες.

6. Πώς μπορώ να διαγραφώ από το newletter;

Στο κάτω μέρος του newsletter που αποστέλλεται υπάρχει ένας σύνδεσμος διαγραφής. Απλά κάντε κλικ στον εν λόγο σύνδεσμο και αυτόματα θα αφαιρεθείτε από το mailing list.

7. Ακόμα δεν έχω το κουπόνι μου.

Το κουπόνι σας θα αποσταλεί μέσω email, στο email που καταχωρήθηκε στο λογαριασμό σας, την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη σας. Καθώς το κουπόνι είναι ένα συνημμένο αρχείο PDF μπορεί να σταλεί στο spam folder, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι το έχετε ελέγξει και αυτό. Μπορείτε επίσης να δείτε το κουπόνι σας όταν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Dealicious Cyprus Coupons. Δίπλα σε κάθε κουπόνι είναι η επιλογή «Δείτε το κουπόνι!” η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνετε download το κουπόνι. Αν όμως το κουπόνι σας έχει λήξει, δεν θα μπορείτε πλέον να δείτε την εν λόγο επιλογή.

8. Έχω διαγράψει κατά λάθος το κουπόνι μου.

Κανένα πρόβλημα, απλά συνδεδείτε στο λογαριασμό σας και θα το δείτε εκεί.

9. Δεν μπορώ να συνδεθώ.

Πρώτα βεβαιωθείτε ότι έχετε λογαριασμό και ότι δεν έχετε απλά εγγραφεί στη λίστα διανομής του newsletter μας. Για εγγραφή λογαριασμού θα έπρεπε να επιλέξετε κωδικό πρόσβασης. Εάν είστε βέβαιοι ότι έχετε λογαριασμό παρακαλούμε όπως κάνετε reset τον κωδικό σας. Αν το κάνετε αυτό και η ιστοσελίδα λέει ότι δεν έχετε λογαριασμό, μπορεί να υπήρξε σφάλμα στο email όταν αγοράσατε. Παρακαλούμε όπως βεβαιωθείτε ότι έχετε δοκιμάσει όλα τα πιθανά email. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.

10. Δεν μπορώ να ανοίξω το PDF.

Κάνετε download και εγκαταστήσετε την τελευταία έκδοση του Adobe Acrobat Reader από εδώ και το PDF θα ανοίξει μια χαρά.

11. Έχω αγοράσει κάποια προϊόντα, πώς μπορώ να τα αποκτήσω;

Κάθε προσφορά είναι διαφορετική, αλλά οι πλήρεις οδηγίες για το τι πρέπει να κάνετε για να λάβετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αναγράφονται στο κουπόνι και περιλαμβάνουν την παρουσίαση του κωδικού του κουπονιού στον έμπορο ο οποίος θα προμηθεύσει τα προϊόντα. Λεπτομέρειες για το πώς να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας μπορεί να βρείτε, πριν το αγοράσετε, στα πλήρη στοιχεία κάθε προσφοράς. Αξίζει να καλέσετε εκ των προτέρων για να δείτε αν ο έμπορος μπορεί να σας εξυπηρετήσει την ημέρα και ώρα που προτιμάτε.

12. Μπορώ να επιστρέψω ένα κουπόνι;

Προσφέρουμε 14 ημέρες εγγύηση επιστροφής χρημάτων για όλα τα μη εξαργυρωμένα κουπόνια (αρχής γενομένης από την ημέρα που θα λάβετε το κουπόνι σας), σύμφωνα με την οποία μπορείτε να λάβετε πίσω τα χρήματα σας.
Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψιν σας ότι οι επιστροφές μετρητών μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και 10 ημέρες. Για να ακυρώσετε το κουπόνι σας, στείλτε μας e-mail στο info@dealicious.com.cy με το όνομα σας, τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του κουπονιού που επιθυμείτε να ακυρώσετε και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

13. Το κουπόνι μου έχει λήξει. Μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων;

Δυστυχώς όχι. Οι ημερομηνίες λήξης αναγράφονται στα κουπόνια, και πρέπει να χρησιμοποιούνται πριν περάσει η ημερομηνία λήξης.

14. Δεν είμαι ικανοποιημένος με την προσφορά.

Όλες οι προσφορές που εμφανίζονται στο Dealicious Cyprus Coupons επιλέγονται προσεκτικά για να βεβαιωθεί ότι είναι γνήσιες προσφορές από αξιόπιστες επιχειρήσεις. Εντούτοις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας στην επιχείρηση που παρείχε την υπηρεσία. Εάν δεν καταλήξετε σε ικανοποιητικό αποτέλεσμα με την εν λόγο επιχείρηση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε μαζί μας και θα εξετάσουμε τις οποιεσδήποτε ανησυχίες σας.

15. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω αν θέλω να επιστρέψω το προϊόν μου;

Εάν έχετε λάβει το προϊόν σας και στη συνέχεια επιθυμείτε να το επιστρέψετε, πρέπει να επικοινωνήσετε κατευθείαν με τον έμπορο που σας το έχει προμηθεύσει.

16. Μέχρι πότε μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι μου;

Όλα τα κουπόνια έχουν ημερομηνία λήξης (ημερομηνία “μέχρι/έως”). Οι συμμετέχοντες επιχειρήσεις μπορεί να έχουν άλλους περιορισμούς που μπορείτε να δείτε πριν αγοράσετε την προσφορά αλλά και στο ίδιο το κουπόνι. Συχνά είναι απαραίτητο να κάνετε κράτηση με την συμμετέχουσα επιχείρηση για να χρησιμοποιήσετε το κουπόνι σας.

17. Μπορώ να αγοράσω ένα κουπόνι ως δώρο για κάποιον άλλο;

Ναι. Εκτός αν τα ψιλά γράμματα αναφέρουν ρητά το αντίθετο.

18. Αν δεν χρησιμοποιήσω όλη την αξία του κουπονιού σε μία επίσκεψη, μπορώ να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο αργότερα;

Όχι, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά δεν θα λάβετε πίστωση ή επιστροφή μετρητών για οτιδήποτε δεν χρησιμοποιήσετε.

19. Μπορώ να συνδυάσω το κουπόνι μου με άλλες προσφορές;

Όχι, εκτός αν το κουπόνι αναφέρει διαφορετικά.

20. Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία αγοράς στο Dealicious Cyprus Coupons;

Οι συναλλαγές σας είναι απολύτως ασφαλείς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Dealicious Cyprus Coupons, καθώς προστατεύονται από πιστοποιητικό ασφαλείας SSL, ενώ παράλληλα στους δικούς μας servers δεν αποθηκεύεται κανένα στοιχείο της πιστωτικής κάρτας που εισάγετε.

21. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές, προπληρωμένες και χρεωστικές κάρτες VISA και MasterCard (εκτός από American Express), ανεξαρτήτως εκδότριας τράπεζας. Η εκδότρια τράπεζα μπορεί να είναι εντός ή εκτός Κύπρου.

 

Πληρωμή με Paypal

Εάν έχετε λογαριασμό Paypal μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας εύκολα, άνετα και με ασφάλεια απλά χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας.